Съветвам те да вземеш рикамбито защото при другите валеота има ментета.Аз си взех от Тех-Кото валео за 400 и непомня колко лева и лагера ми се строши след 10000 км.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скорости-166 ЖТД
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Сигурно рикамби ще взема ,че с валеото с труда нещата вървят на малко под 8 стотака. Аз много си обичам белисимата и няма да я сменя, ама при цялото ми уважение съединителя ако е валео струва колкото 12-13 годишана форд фиеста. Сичко може да е ,ама ако рикамбито е задоволително смятам ,че не са много хората дето ще метнат е така за фън още 2-3 стотака....Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
За 200 лева, кое кутийката ли?
Рикамбито е 400 лева с печат ФИАТ на него. И пише ,че е за 166...Кво повече да иска човек.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Целия съединител около 200лв + - 20лв
Става дума за 156 които измикярите го дават за 166.
Този и горния пост са на майтап ...но доста колеги с 166 влизат в магазина и искат съединител за 166 и боклуците дават за 156 и човека си казва ебати далаверата и става мазалоLast edited by Linkestis; d.m.y г., 22:52.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеЗа 200 лева, кое кутийката ли?
Рикамбито е 400 лева с печат ФИАТ на него. И пише ,че е за 166...Кво повече да иска човек.Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Comment
-
Четох аз ,има още една подобна тема, че някои магазини предлагат 156-цовия за 166... Валеото обаче не е гаранция,може и то да е менте. Още не съм решил,но ще видим. Имам един въпрос- ако рикамбито си е фиатовото производство, и е за кнкретния модел-е как не е усилен? Тия не знаят ли какво и за кого произвеждат.? Странна работа.
Аз се надявам след като си реша проблема да не трият темата и после някой като има нужда да чете. Поуката в моя случай беше ,че може и да не сменяш помпа като не си сигурен. Най-лесната проверка- някой натиска съединителя вътре и гледаш хода на вилката.Ако е 4-5 см-си за съединител.Ако дори тогава се съмняваш- вземаш една щанга,другия натиска педала,а ти леко доусилваш натиска на вилката да мръдне с 1 см. Ако и тогава не стане(което е почти сигурно) избираш си съединител сменяш и по живо по здравоSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Cамо споделям какво се случи при смяната на моят съединител преди година След изчитане на целият форум и по точно темите касаещи съединителя реших че съединителят който ще взема е усиленият на валео с каталожен номер 321824 След това почнах разпитване по приятели може ли на фалшив съединител да щамповат този каталожен номер или не Отговорите бяха и в двете посоки И отивам аз в магазина искам съединител валео с този каталожен номер и чакам доставка Струваше ми 480лв Отивам да си взема доставката и аааааааа Съединителят беше опакован с прозрачен найлон в зелена кутия на валео Отгоре имаше лепенка с модела на колата и исканият от мен каталожен номер Изглеждаше ОРИГИНАЛНО Но като скъсах найлона вътре феродовият диск притискателя и лагера бяха с някви номера но никъде не съществуваше исканият от мен каталожен номер освен на лепенката върху найлоновата обвивка Е питам оригинален ли е съединителя усилен ли е и дали тази лепенка е лепната на скъпият съединител Засега нямам проблеми надявам се наистина да съм взел стока но просто никой неможеше да ме убеди че лепенката съвпада със съдържанието Да допълня че не си спомням и не ми се търси но по спомени каталожният номер е или гореспоменатият или 821324Last edited by schoko; d.m.y г., 19:28.ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW
Comment
-
Е и аз затова говоря. Ти пак си добре, на мен за Валеото ми искат 650 пари почти ,а рикамбито -400.
Още не съм решил какво ще правя, ще пиша с гаранция преди да съм го сменил,щото ако се изшия 650 пари за боклук и ще хвана язваSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Проучи добре нещата Мое лично мнение е че купувайки по скъпият е по голяма вероятността да уцелиш качествена стока не че неможеш да се нахендриш Купувайки по евтиният съответно е по голяма вероятността да се нахендриш но не че неможе да се уцели и качествено Според мен по ще те заболи ако дадеш повече пари и не уцелиш Но търси вариант с гаранция или и аз не знам как но гледай поне да те убедят качествено в КАЧЕСТВОТО щото ако го смениш два пъти с труда направо я купуваш половината кола защото наложи ли се втори път смяна ще вземеш задължително скъп Тогава ще почнеш да се питаш ми ако ударя греда и със скъпия Още един път питай наляво и надясно проучвай искай да те убедят във всичко казано от тях имам впредвит тези от които ще купиш съединителя и напред с рогата пък квото сабя покажеALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW
Comment
-
Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщениеПроучи добре нещата Мое лично мнение е че купувайки по скъпият е по голяма вероятността да уцелиш качествена стока не че неможеш да се нахендриш Купувайки по евтиният съответно е по голяма вероятността да се нахендриш но не че неможе да се уцели и качествено Според мен по ще те заболи ако дадеш повече пари и не уцелиш Но търси вариант с гаранция или и аз не знам как но гледай поне да те убедят качествено в КАЧЕСТВОТО щото ако го смениш два пъти с труда направо я купуваш половината кола защото наложи ли се втори път смяна ще вземеш задължително скъп Тогава ще почнеш да се питаш ми ако ударя греда и със скъпия Още един път питай наляво и надясно проучвай искай да те убедят във всичко казано от тях имам впредвит тези от които ще купиш съединителя и напред с рогата пък квото сабя покажеSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Добре,де нормалния трябва да става за не чипосани 136 коньовите 166-ци. Така си мисля,щом ги дават за тоя модел...ако не кажете мнение щото след токлова много теми ,няма ясен отговр-това става, а това -не!Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Преди година като сменях моят имаше голям спор кой е усиленият и кой нормалният в смисъл спорът беше за номерата 821324 и 821325 Сега не ми се търсят по старите теми но наистина тогава спорещите вадеха сайтове и какво ли не за да докажат кой е усиленият Аз взех 821324 като явно за мен по добри доводи са извадили защитниците на каталожен номер 821324 Помня че настоявах за добър съединител защото имах и все още имам де идея да чипосвам
---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:27 ----------
Добре,де нормалния трябва да става за не чипосани 136 коньовите 166-ци. Така си мисля,щом ги дават за тоя модел...ако не кажете мнение щото след токлова много теми ,няма ясен отговр-това става, а това -не!
Мисля че най големият проблем е че конструктивно съединителят дори на 156 става на 166 но дори оригинален се произвежда по слаб тъй като там сандъка е по малък и предполагам въртящият момент е по малък Оттук натам смятай ако попаднеш на менте за 156 колко време или км ще изкара на 166 Ако имаш чип - от сервиза до васALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW
Comment
Comment